måndag 4 januari 2010

Måndag

Nu är min jobbhelg äntligen över och jag är ledig i två dagar!

Nyårsafton var super mysig och firades med god mat, dans och sällskapsspel tillsammans med fina människor.
Barnen hade jätte roligt och däckade i soffan allihopa c:a kl 22.45 och det gick inte att få liv i dem som utlovat när det nya året närmade sig och fyrverkerierna sprakade.
Barnen sov gott så alla vuxna kunde gå ut och skåla samtidigt som männen i sällskapet givetvis sköt iväg fyrverkerier och raketer.

När det nya året tagit över så packade vi ihop och flyttade barnen till bilen för att bege oss hemåt.
Jag hade ställt min klocka tidigt då jag jobbade nyårsdagen och ja hela långa helgen faktiskt.

Nu är den långa helgen iaf över och jag är hemma med kidsen idag :-) vi ska bara mysa och pyssla här hemma....en lugn och skön dag tillsammans med de jag älskar mest i hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar