torsdag 31 december 2009

2009 blir 2010

Nu lider år 2009 mot sitt slut och år 2010 ska snart ta fart. Jag har haft ett mycket bra år även om det var en knackig start på det hela. Det var en omställning att gå tillbaka till jobbet efter 4,5 års mammaledighet vilket gjorde att jag de första månaderna kände mig lite vilsen i livet. En skön semester med min underbara syster ♥ så vände allt och livet blev betydligt mycket enklare och roligare.
Nu är vi en hel och stark familj som klarar oss genom allt ♥ precis så som det ska vara!

Jag tänkte visa er mitt år i bilder ist för att svamla anekdoter, så varsågoda - här är mitt 2009







Gott nytt år mina vänner

I januari började jag jobba och barnen skolades in på dagis

Noel fyllde 3 år i februari och fick naglarna målade dagen till ära - vilken lycka :-)


Vårt hus i Bålsta läggs ut till försäljning i mitten av mars

I början av april har vi hittat ett vårt nuvarande hus


Redan i maj fick vi placering hos dagmamman i Huddinge så här är vi på besök hos dem (i maj)

1 juni fick vi nycklarna till nya huset och började riva köket för att hinna få det klart innan inflyttningen.

I slutet på juni är köket fortf inte klart men vi flyttar in iaf då vi måste lämna det gamla huset.
Vi inser att det är oändligt mycket att fixa såväl utomhus som inomhus.

Nova har lärt sig att cykla utan stödhjul under sommaren och har här fått en ny cykel..

Nelly fyllde 2 år i augusti

Vi hittar nya härliga områden hela långa hösten som förövrigt var en varm höst i år.


Carporten står på plats och fyller sin funktion även om den inte är helt klar


Nova fyllde 5 år i slutet på november....förstår ni?! 5 år!

Första lucian i Huddinge...alla barnen var så himla stolta och duktiga.



Julen 2009 var den bästa julen på länge, jag vet inte varför men i år var allt bara perfekt.






1 kommentar:

  1. vilka härliga kort!!!
    ett bra år verkar det har varit!!!
    kram pamela

    SvaraRadera