tisdag 10 november 2009

Xbox 360 Lips

När jag hade lämnat mina små gryn hemma hos farmor stannade jag till vid Barkarby outlet för att kolla efter födelsedagspresent till Nova och Gunnar. (som fyller år nästa helg)
Nova är alltid lätt att hitta saker till men till Gunnar hittar jag aldrig nåt kul...det kanske blir nåt tråkigt i år igen ;-) golf, golf, golf...
Jag gick in på Elgiganten en snabbis för att köpa tandborstar och där hittade jag massor med saker som jag vill ha :-D tex en brödrost som kostade alldeles för mycket, en ny dator och en mixer.
Det jag köpte var dock nåt helt annat nämligen ett Lips spel till vår xbox (typ Singstar), jag har testat det och insett att jag är totalt värdelös så det var ett dyrt och onödigt impuls köp ;-)

Nu är klockan mycket och jag ska upp tidigt i morgon för att jobba.
G är på resande fot och barnen är hos farmor så jag ska sova helt ostört hela natten :-)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar