tisdag 10 november 2009

Dagen idag.

Tidsoptimist - javisst!
Jag tycker alltid att jag har "all tid i världen" när jag ska hitta på saker men när det väl kommer till kritan så har jag ju sällan det ;-)
Jag sitter här och bloggar just nu istället för att hjälpa barnen med kläder så vi kommer i tid till dagmamman.
Barnen sitter och tittar på Bolibompa så de får se klart innan vi börjar med påklädning.
Vi är alltid 30 min sena, det är standard så egentligen borde jag ändra tid i schemat men gör det inte då det kan komma en morgon då vi faktiskt är i tid.
Däremot när de skall hämtas så är jag oftast en kvart tidig.
Idag ska Nova och Nelly till dagmamman en stund, Noel får vara hemma eftersom han hade feber igår.
Noel och jag hämtar dem efter lunch och då ska vi packa ihop sovkläder och div övrigt för att åka till barnens farmor.
G är bortrest och jag ska jobba i morgon så barnen får sova hos farmor inatt och sen hämtar jag dem i morgon kväll efter jobbet.

Nej nu måste jag sätta lite fart om vi ska hinna till dagmamman i tid ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar