onsdag 4 november 2009

Vaccin, träningsvärk och trotsiga änglar

Idag ringde de från VC och vi får komma in i morgonbitti för att få Pandemrix hela familjen utom Nelly som är för liten för att få vaccinet.
Det känns skönt att få första dosen då vi har väntat så länge.
Vi har laddat upp med film och glass i morgon, det blir en mysdag för mig och barnen i soffan!

I övrigt så rullar vardagen på som vanligt.
Jag jobbade måndag och tisdag, eftersom jag kände mig frisk och pigg så gymmade jag en timme innan jag gick på mitt pass igår morse.
Det gick jätte bra men resulterade tyvärr i snuva, halsont och träningsvärk i morse så idag har jag mest suttit i soffan och tyckt synd om mig själv.
Jag kan inte förstå vad det är för elakt virus som bor i min kropp, jag vill bli frisk nu så jag kan bli mig själv igen.

Barnen har alla tre kommit in i nya trots-perioder så det är alltid någon som är missnöjd med tillvaron just nu ;-)
Vi har haft det lungt och skönt nu ett par veckor så det är väl dax för nya upptåg.
De är världens underbaraste barn även om det är mycket skrik och bråk här hemma nu.

Nu ska jag stänga ner datorn och krypa ner hos G, det dröjer nog inte länge innan vi hör de första små fötterna tassa över golvet.
Visst är det märkligt att en så små människor tar så mycket plats i sängen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar