torsdag 5 november 2009

Min morgon ♥

I morse vaknade jag klockan 05:43 av en super glad 2 åring som inte alls ville sova.
Nelly har världens bästa morgonhumör och lyser upp morgonen för oss andra här hemma =) Det går inte bli annat än glad och varm i kroppen när man blir väckt av denna lilla tjej.

Vi har suttit i soffan och tittat på Barnkanalen och skådat övriga familjen som vaknat och kommit upp en efter en.
Vi bäddade ner oss allihopa i soffan med filtar och pratade lite om dagens spruta.
Jag har nu lovat att vi ska äta lunch på MAX vilket verkade mycket uppskattat.
Sedan är det glass och film som utlovats under eftermiddagen men vad gör man inte för att sprutor skall upplevas som något "trevligt".

Nu har G åkt till jobbet och barnen leker i lekrummet så jag avnjuter dagens andra kaffe kopp uppkrupen i fotöljen och lyssnar på Kents nya skriva Röd.
Jag älskar Kent ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar