lördag 31 oktober 2009

Alla helgons dag

Idag är det alla helgons dag - dagen då vi hedrar våra nära och kära som inte längre lever med oss.
Vi har varit på en liten tur runt om södra Stockholm för att tända ljus, titta på fina kyrkogårdar och få en liten stund att tänka över våra egna liv.
Jag vet att en av mina vänner och hennes familj idag har det extra svårt, det gör mig ont i hjärtat att tänka på vad de genomlider.
För varje dag som gått så försöker jag tänka på min egen lycka och att jag faktiskt har min familj här hos mig men jag kan ändå inte släppa hennes sorg.
Jag har alltid värderat min familj högt och det kommer aldrig att ändras, jag gör allt för dem

1 kommentar:

  1. Tack för din fina kommentar!
    Visst är det härligt när man njuter av det liv man lever, det borde alla göra ju! =)

    Lägger till dig på bloglovin, så jag hittar tillbaka och kan fortsätta följa erat liv.
    KRAM

    SvaraRadera