torsdag 19 november 2009

Så kan det gå!

Nu har vi tittat på bilen och det var jätte fin så efter att ha prutat ner den 5000:- köpte vi den :-)
Jag brukar faktiskt tycka att det är oerhört pinsamt att pruta men det här gick ju kanon.
Det var speciell att köra på nåt sätt...jag vet faktiskt inte om det var en bra eller dålig känsla men det var hur som helst en helt annan bil än jag är van vid.
Det var några saker som jag inte gillade men fler saker som jag gillade, det är väl vanesaker :-)
G får gott om plats trots sin längd om han stannar i framsätet ;-) det är ju oxå en stor fördel såklart *s*

Ja här är en bild på "vrålåket"

1 kommentar:

  1. Ja du nog är det skillnad på v40 och scenic allt. Som natt och dag. Högt upp i den ena, långt ner i den andra för att nämna en sak. Men när man vant sig så är den underbar tycker jag!

    SvaraRadera