fredag 20 november 2009

♥ Min älskade mamma ♥



Min lilla mamma ligger på sjukhus.igen! För er som inte vet det så är hon MS sjuk och är i behov av assistans all vaken tid på dygnet men hon är glad och kämpar på min mamma.
Hon har varit med om så mycket och fått många sviter av andra sjukdomar pga sin MS men denna gång hade ett lyft gått fel och hon har brutit ena benet ovanför knät i lårhöjd.
I morgon blir det operation då de måste sätta in en platta dvs mamma måste sövas.
Jag är livrädd varje gång jag hör att hon ska sövas då hon har svarat dåligt på narkos en gång tidigare.
Nu finns inget val, hon måste opereras i morgon.
Jag kommer att hålla alla tummar och tår för att allt går vägen så smärtfritt som möjligt.

Själv måste jag jobba i morgon men åker antagligen upp på söndag kväll efter Novas födelsekalas.
Jag ska ringa till pappa och se om barnen kan få vara med honom på måndag så jag kan sitta hos mamma ostört.

Ja det var allt för nu...jag älskar sig mamma♥

3 kommentarer:

  1. Jag håller också mina tummar för din mamma!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till stora tjejen, 5 år!!!
    Amanda pratar redan om när hon bli 5 år och jag tycker det var 4 års kalas nyligen.. ;-)

    Hoppas allt går bra med din mamma och kör lugnt!
    //Kram Carro.

    SvaraRadera
  3. Hälsa din mamma från mig, det var 100år sedan jag träffade henne! Hoppas hon kryar på sig snart. kram/ Josse

    SvaraRadera