lördag 21 november 2009

Lördag kväll

Mamma mår bra och hon slapp narkosen då den är för riskabel (tack och lov).
Hon fick efter övervägande ryggmärgsbedövning och operationen gick bra även om jag såklart var jätte nojjig.
När hon ringde efter op var hon såklart jätte trött och pratade osammanhängande men det var så himla skönt att bara höra hennes röst.
Först på måndag får hon komma hem så jag och barnen väntar tills på fredag med att åka upp.
Jag är ledig fred-månd så vi får se hur länge vi stannar :-) det vore jätte kul att hinna träffa några vänner oxå!

G och jag har ätit grekisk middag idag, han fyller år så vi har firat lite :-)
Nu slår han in paket till Nova och jag snabbar mig in här men ska jag hjälpa honom och sedan blir det nog en tidig kväll för oss.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar