onsdag 25 november 2009

Huvudvärk

I två dygn har jag nu haft denna hemska huvudvärk :-( den är bättre idag än igår men jag får den inte att försvinna trots mycket sömn, vatten och tabletter.
Igår försökte jag vila men blev avbruten av en Telia tekniker som skulle dra om kabeln mellan vårt hus och telestolpen vilket tog honom 2,5 timme.
När han väl var klar var det tid för mig att handla och hämta kidsen hos dagmamman.
Idag har jag jobbat hela dagen vilket har funkat ganska bra ändå iaf så länge jag har haft annat än huvudvärken att fokusera på.

Igår kom min älskade syster hem från Egypten, barnen och jag ska åka upp och hälsa på familjen i helgen så jag hoppas på att få se bilder då =)

Nu ska jag dricka en kopp te och sedan lägga mig i sängen och titta på tv.

God natt och sov gott för det ska jag göra sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar