tisdag 27 oktober 2009

Skön förmiddag

Förmiddagen var lugn och skön. Lämnade kidsen hos dagmamman kl 09 och sen gick jag direkt och mötte Nilsson för en förmiddags promenad.
Vi gick en sväng runt Älvsjö och sedan gick vi in på Sats för att höra oss för om medlemskap osv.
När vi var klara där så gick vi hem till Nilsson och hon bjöd på en god kopp kaffe :-) hennes lilla Alexander skrek inte när han satt hos mig ;-) ett framsteg *s* han kanske förstod att jag inte är farlig nu :-)

Precis när jag kom utanför porten hemma hos Nilsson så ringde dagmamman och sa att Nova var dålig...hon mådde illa och hade ont i magen - magsjuk :-(
Så jag små sprang hem och var hemma på 25 min :-D för att sedan kasta mig iväg i bilen och hämta hem alla kidsen.
Nu ligger de här och sover...jag ska passa på att se ett avsnitt av True blood och dricka en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar