tisdag 27 oktober 2009

Morgonpigga

Klockan 04.30 vaknade Noel och tyckte att det var dax för oss att gå upp *gäsp*.
Jag som brukar vara morgonpigg känner idag att jag skulle behövt en timme xtra i sängen men jag tänkte försöka sova en stund efter att jag tagit förmiddags promenaden med Nilsson.

Vår digitaltv och bredband har gett upp oxå :-( det har funkgerat dåligt sedan starten i juli men igår fm så slutade tv´n att fungera och igår kväll fungerade inte uppkopplingen till bredbandet heller.
Jag ger verkligen inga höga betyg till Telia just nu.
Efter att ha suttit i telefonkö i 30 min klockan 22 en vardagskväll så kom jag äntligen fram till en trevlig kille som tog emot min felanmälan samt konstaterade att vi egentligen inte har rätt hastighet för att kunna koppla in digitaltv.
Det är ju skönt att de kollar upp sånt innan de kopplar in tjänsten ;-)
Det ska komma ut en tekniker hit innan fredags och felsöka samt ev byta en ledning och förhoppningsvis så får vi tillbaka kanalerna innan helgen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar