måndag 26 oktober 2009

Hallå heeeeej!

Jag lever :-)

Har inte alls haft tid och ork till bloggen....jag är nog ingen bloggtjej när allt kommer omkring men jag uppdaterar när jag hinner!

Statusen här hemma är densamma, renovering, renovering och renovering ;-) snart är nog köket helt klart och då skall badrummet rivas ned och sen är det vardagsrummet som skall helrenoveras.
Gunnar håller på att lägga tak på carporten och när det är klart är det målningen kvar men den får nog vänta tills våren..
Ja vi har massor att göra hela tiden men det blir bra när allt är klart!

Idag är jag ledig och Nova ska vara hemma med mig då det är hennes tur att ha "mysdag" hemma :-)
Noel var hemma två dagar förra veckan och Nelly var hemma två dagar veckan innan dess...det är så mysigt att vi får egentid på mina lediga dagar ♥ ♥ ♥

Förutom hemmamys blir det en trip till Ikea för mig och Nova idag då vi behöver lite småsaker och en list till köket.

Träningen gick jätte bra men jag har varit hängig nu i 2,5 vecka så nu är det vitaminer,vila och sömn som prioriteras.
Igår em fick jag huvudvärk på jobbbet och det var bland det värsta jag varit med om...tinningarna dunkade och jag mådde illa på gränsen till kräkningar de sista tre timmarna på arbetspasset då det givetvis var massor att göra oxå :-(
När jag kom hem och fick i mig alvedon och panodil så försvann det värsta av huvudvärken men illamåendet höll i sig tills jag somnade, lade mig kl 20 och det var nog välbehövligt ;-)
Idag är allt som vanligt så jag vet inte vad det kan ha varit. brist på något i kroppen kanske, hoppas att det aldrig händer igen bara, åtminstonde inte på jobbet!

Nu är det dax för frukost här så vi kommer i fas med dagens planering :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar