onsdag 9 september 2009

Tröttmössa


Idag har jag verkligen bott i soffan...det var flera år sedan jag tillbringade så här lång tid i soffan ;-) det var minst lika länge sedan som jag såg så mycket skräp på tv *s*
Fortf trött och förkyld...jag hoppas att det känns bättre i morgon så jag orkar jobba i helgen.

Jag lämnade barnen hos dagmamman i morse med varsin ryggsäck som de hade matsäck och extrakläder i :-) de var så himla söta när de gick ut i skogen allihopa!
Idag var andra gången de är på Skogsmulle och de älskar verkligen att vara ute i skogen en hel dag :-)



Lite sentimental blir jag ju när jag tänker tillbaka på skogarna i Svärdsjö som vi många gånger slagit läger i för att leta efter Skogsmulle :-)
När man tänker på att det är 25 år sedan jag började på Skogsmulle så är sentimentaliteten utbytt och bortträngd av åldersnojja...hi hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar