tisdag 26 maj 2009

Solen skiner och livet leker

Tänk vad livet är skört, det räcker med en liten felberäkning av någon för att livet ska ta vändning i fel riktining.
Jag såg en dokumentär igår som handlade om livets vändningar till det sämre och nu ska jag aldrig underskatta det liv jag lever för jag har ju faktiskt till stor del det liv jag drömt om.
Det är viktigt att stanna upp ibland och verkligen njuta av allt man redan har istället för att jaga mot nya mål hela tiden.

Idag verkar det bli ytterligare en solig och härlig dag!
Jag ska lämna barnen på förskolan och sedan åka till Enköping för att lämna in mina glasögon som Nelly har lyckats bryta sönder i tre delar.
Om allt går enligt planerna så blir det en kopp kaffe med Madde oxå, det ska bli super kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar