tisdag 26 maj 2009

Så himla skönt att vara tillbaka!

Jag har nog varit lite "off" ett tag nu....eller jag vet att jag har varit det!
Häromdagen bestämde jag mig dock för att ta tag i allt och styra upp mig själv.
Nu går träningen bra igen och kosten behöver några justeringar (äter fortf godis och glass för ofta)innan den är optimal men man får börja i en ände och inte ta allt samtidigt.
Häromdagen var jag ute och sprang med Nova och Noel cyklande bredvid och det gick jätte bra c:a 2 km men sedan fick vi ge oss för de tyckte inte det var kul längre..
Vi har börjat cykla en sväng innan dagis...eller snarare jag cyklar och barnen åker cykelsadel/cykelvagn, super bra träning i alla branta backar med 60 kg extra vikt bakom cykeln!

1 kommentar:

  1. Va duktig du är!!
    Så fort jag ammat klart så ska det bli tokhård diet =)

    SvaraRadera