måndag 25 maj 2009

Jag är helt otrolig

Tyvärr har jag inte alls den tid som behövs för att hinna uppdatera här men håll ut - snart flyttas det och då får jag mer tid.. (hoppas jag)

Här har packningen börjat sakta men säkert...om en vecka har vi nycklarna och jag kommer att vara såååååå lycklig *s*
Barnen är friska och solen skiner - kan det bli bättre?!

Nåt trist i all glädje är att vår mäklare ringde idag och berättade att det varit en anlagd brand i vårt nya hus....eller inte i huset men de hade tänt på lekstugan så elden spridit sig till en stor gran och sedan även vidare och bränt ned hela carporten....så jäkla trist!
Jag och Nova var där nu på em för att titta och det var inte vackert det vi såg....usch vad bränder är obehagliga!

Nu är det bara att hålla tummarna för att försäkringsbolaget jobbar snabbt och rensar upp allt innan vi ska flytta in!

2 kommentarer:

  1. Är verkligen ledsen för eran skull syster.
    Hoppas att dom städar upp och bygger nytt så fort som möjligt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy vad hemskt :-(

    SvaraRadera