tisdag 12 maj 2009

Long time no see...

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här, sorry!

Det har inte hänt så mycket sedan sist, jag borde börja packa inför flytten men har inte kommit längre än att ta in kartongerna i huset.
Igår bokades tid för överlåtelsen av nya huset så nu är det nära *jippie*

Barnen har varit konstant förkylda sista veckorna, snor och hosta avlöser varandra men de är iaf pigga och glada!
Jag har själv en envis förkylning som vägrar att släppa med halsont så träningen har verkligen halkat efter och det känns oerhört jobbigt just nu.

I helgen åker jag och barnen hem till Dalarna och ska träffa nära och kära :-) känns jätte kul då det var alldeles för länge sedan vi var hemma nu.

På återseende ;-)

1 kommentar:

  1. Skoj å åka hem till stan... Själv åker jag upp nästa helg så de var ju lite trist att ni inte åkte då. Var ju evigheter sedan vi sågs... men de kommer kanske andra tillfällen ?

    SvaraRadera