onsdag 8 april 2009

Solen, poolen, *****

Denna överskrift är det nog bara en människa som förstår och hon är den bästa vän man kan tänka sig!

Igår kväll kom jag hem från Egypten där jag och min systeryster har tillbringat 7 härliga dagar och nätter.
Sol. bad. sena nätter, party,dans och alkohol blev ett minne blott när vi landade på Arlanda och idag infinner sig ett starkt sug tillbaka till detta bekymmers fria liv.
Jag saknar värmen och människorna där, de lever ett helt annat liv än vi är vana vid och jag måste nog erkänna att jag skulle kunna tänka mig att ta familjen med mig och flytta dit.
Vi har tillbringat några nätter på Ministry of sound vilket var ett otroligt dansställe med super bra DJ´s, härliga människor och god Tequila.

Ska försöka uppdatera bdb men några soliga bilder ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar