torsdag 26 mars 2009

Positiva tankar

Tänk så fort allt går är man väl tar tag i saker!
Nu är kontrakt för nytt boende undertecknat och tills midsommar är vi istället bosatta i söderort.
Jag känner att jag inte riktigt hängt med men det är väl så det är när det gäller sådana här situationer.
Allt känns mycket bra och jag har en positiv känsla i maggropen vilket brukar betyda att jag gör rätt.

Tack till er som höll tummarna, det verkar ha fungerat då detta var på gränsen att bli en besvikelsens dag.

5 kommentarer:

  1. Jag är jätte glad för er skull! Och för min egen för nu får jag ju närmare in till stan när jag kommer och hälsar på er. ;-)
    Snart är det måndag!

    SvaraRadera
  2. SKOJ!!!

    Låter som om ni köpt nytt nu ? Vart blev de någonstans då? Bilder ? *nyfiken juh haha*

    /A-M

    SvaraRadera
  3. Bilder vill vi se! Grattis! Då har ni "lite" packande framför er nu då....INTE avundsjuk! Men nytt boende är alltid kul!

    SvaraRadera
  4. Finns en utmaning hos mig om du har tid och lust?

    SvaraRadera