måndag 16 mars 2009

Hands down, Im too proud for love

Denna dag har varit fullbokad med bvc besök och bankmöten och för att sammanfatta dagen så har vi ganska långa och fullt normala barn samt ett höjt lånelöfte.

Vi har nu på kvällen tittat på nya objekt och ringat in fem hus som ska inspekteras på söndag.
Det är alltid lika spännande att gå på visningar, jag går därifrån ledsen, besviken och bedrövad alternativt glad, sprudlande och hoppfull - jag har inget mellanläge tyvärr.
Hoppas att det är nåt fint hus som förtrollar mitt sinne och gör mig så där barnsligt lycklig och längtansfull.

Jag är trött idag, hade svårt att somna i natt....jag låg vaken och fantiserade om mitt liv alldeles för länge. Drömmer, längtar och är bekymmersfri..
Det är trevligt att ligga och fantisera om helt orealistiska saker på kvällarna. Även om jag innerst inne vet att drömmar bara är drömmar så kan jag inte låta bli att önska att nåt av alla scenarier blir verklighet. Att känna att en dröm går i uppfyllelse, det måste kännas fantastiskt.
Jag är en obotlig drömmare, det rör sig alltid nån livlig fantasi i mitt inre.
Jag har kanske snurrat till det en smula !? men sån är jag.

1 kommentar:

  1. Känner igen det där... Var exakt likadan innan jag flyttade hit :)

    Hoppas ni hittar nått snart och innan ni flyttar tycker jag att vi kan ses i skeppsparken och ha picknick med barnen :)

    SvaraRadera