tisdag 25 maj 2010

Greys Anatomy



Denna dag började med att jag försov mig och missade min morgonpromenad, inte nog med det så vaknade jag med rosslig hals och en enorm huvudvärk (som antagligen berodde på 9 timmars sömn ist för de 6,5 som min kropp är inställd på..).

När jag hade lämnat barnen hos dagmamman satte jag mig i soffan och började titta på streamade avsnitt av Grey´s Anatomy och efter att nu ha sett fem avsnitt på rad är jag ikapp med USA och inväntar nu med spänning nästa avsnitt.
Tyvärr så får denna såpa mina tårkanaler att svämma över...de sista två avsnitten dvs 23 & 24 är riktiga rysare ;-)


Nu ska jag hämta hem mina älsklingar och sedan ska vi steka pannkakor och äta dem med grädde och jordgubbssylt för att glömma det tråkiga i att Chili ska flytta ikväll.
Det känns jätte märkligt även om jag såklart vet att det är det bästa för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar