tisdag 25 maj 2010

Bye bye Chili

Nu har jag varit och lämnat Chili, det känns tomt och ledsamt men jag vet ju att det är bättre så här för oss alla.
De som köpte henne hade sedan tidigare en honkatt i samma ålder så de kommer nog att få jätte kul ihop..hon verkade vara en super mysig liten katt hon oxå :-)

Jag har fortf huvudvärk och har ont i halsen, så himla trist men jag hoppas att det går över snabbt för jag vill verkligen träna ordentligt nu onsd, torsd och fred då vi åker till Falun på fredag :-) och då blir det vila lördag och söndag.
Jag och barnen åker och hälsa på Annelie m familj vilket ska bli super kul!

Nu är det dax för mig att krypa ner i sängen och titta lite på tv, jobb i morgon så nu hoppas jag att jag vaknar i morgonbitti frisk och pigg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar