lördag 28 januari 2012

Mamma-Nova dag!

Ja idag har Nova och jag fått kvalitetstid tillsammans, underbart!
Just idag skulle en av Novas klasskompisar ha födelsedagskalas och Nova var inte bjuden (mer om det en annan gång) så när vi fick chansen att gå på "Sjunga med Barnkammarboken" idag var det precis vad vi behövde.


















Föreställningen var jätte bra även om Nova tyckte att det var lite lång ;-)
Hon sa "mamma, det var jätte kul men jag vill aldrig mer sitta så länge igen", den var dock två timmar inkl paus så jag förstår henne. Jag blev oerhört imponerad av alla småbarn som satt stilla och sjöng med :-)

Vi möttes av resterande familj vid t-banan och skyndade sedan hem för lördagsgodis och Xbox Kinect spelande :-)


Nu sover kidsen sedan länge och jag smygbloggar lite medan vi ser på Änglar och Demoner på trean ;-)
En härlig lördag helt enkelt!

Hur har din lördag varit?

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar