tisdag 31 januari 2012

Det är skönt när allt klaffar.

Tisdagseftermiddagarna är alltid lite stressiga då vi ska hinna äta både mellis och middag innnan kl 17 för att då åka till simskolan.
Idag hann vi med råge och var tom 15 min tidiga, vi som alltid kommer inrusande i sista stund annars *s* Vi fuskade med middagen och stekte grillkorv och åt korv m bröd så det gick supersnabbt!
Neo fick smaka lite korv och oj vad han blev arg när jag tyckte att det räckte, han har ett hett temperament vår lilla skrutt och uppenbarligen gillar han grillkorv.

Simskolan gick iaf bra och jag simmade 1000m under tiden vilket är personligt rekord för mig i vuxen ålder tror jag ;-) Jag var helt mör i kroppen och det var himla skönt så det blir absolut fler gånger.

Nu ska jag se klart ett gammalt Sex and the city avsnitt på tv3 innan det är dax att sova :-)





God natt och Sov gott!

- Uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar