söndag 18 december 2011

Helt otroligt!

Nu är helgen snart slut och det känns som tiden flugit förbi och jag har inte hunnit med.
Idag började vi dagen med sovmorgon, eller jag fick sovmorgon rättare sagt ;)
Efter frukosten så bestämde jag och de stora barnen att vi skulle åka på bio så sagt och gjort drog vi iväg till Heron för att se En katt i Paris.
Jag letade som en besatt efter mina biocheckar som jag hade tänkt använda men hittade dem ingenstans, de är spårlöst försvunna. Givetvis kom vi i sista sekunden pga att jag vägrade sluta leta ;) men det gick bra ändå och vi kom in precis när filmen började.
Jag tror att vi satsar på att komma försent nästa gång det är biodax oxå för det var ju inte en människa före i kön vilket gör det lite lättare att hålla koll på tre förväntansfulla barn :)

Eftermiddagen har Nova spenderat med Olivia och vi andra har lunkat runt hemma, städat, tvättat och fixat med julkorten så de äntligen är på väg.

Jag vill avsluta detta inlägg med att hylla Musikhjälpen som har gjort ett grymt jobb med att samla in pengar för att flickor runt om i världen ska få gå i skolan.
18,1 miljoner kronor på sex dagar har svenska folket lyckats samla ihop, det är ju helt sjukt bra och kommer att hjälpa många flickor framåt i livet.
Denna lilla kille är min idol för dagen, helt underbar!


och självklart Timbuktu med Flickan och Kråkan.



Ser redan fram emot nästa års Musikhjälpen och för att inte tala om Så mycket bättre som sände sitt sista avsnitt för denna säsong igår. Hoppas att dessa båda program åter kommer på tablån nästa år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar