fredag 16 december 2011

God morgon!

Inatt har jag tillbringat ungefär 5 timmar med att sitta upp och halvsova då lilla Neo har varit så olycklig.
Jag vet inte riktigt vad det är för han har inte haft så hög feber men varit ledsen mest hela natten och inte alls kommit till ro.
Han har sovit när jag haft honom nära i famnen men då kan ju inte jag sova, så till slut när jag somnat så glider han ner på min mage och vaknar för att åter bli olycklig och så har vi haft det hela natten.
Det är så frustrerande när jag inte vet vad som är fel, om han har ont någonstans eller bara är trött?!
Nu är han piggelin och ålar runt på golvet som om natten varit som vilken natt som helst, så jag kör samma tänk och förtränger den för att tänka framåt :)

Idag är Noel och Nelly lediga så vi ska nog baka pepparkakor, de vi bakade häromdagen är uppätna av mamman i huset..
G ska åka iväg och äta julbord ikväll och Nova ska på klassfest så vi tar det lungt på dagen för att sedan få en lite stressigare kväll.
Ikväll är oxå kvällen som Nova väntat på så länge då hennes klass har varit med som jury och röstat i Minimello på Barnkanalen :) Ikväll sänds finalen och de får veta vem som vunnit samt att deras klassfoto skulle visas i tv-rutan, en stor kväll för henne med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar