fredag 27 januari 2012

Äntligen!


Jag har flera gånger funderat på hur vi ska göra med mat till Neo när vi är borta, tex om vi är ute och inte har tillgång till spis el micro.
Häromdagen fick jag hem denna mycket smarta burk från Bambino och gissa om jag blev glad?! :-)
Det är en tätslutande burk som rymmer c:a 150 ml, den kan diskas i diskmaskin och värmas i micro, dessutom skall den funka lite som en termoburk och hålla purén varm några timmar.
Vi har provat den vid två tillfällen nu och jag gillar den massor! Det enda negativa jag kan komma på är att den borde finnas i flera storlekar då jag skulle vilja ha en liiite större till maten, c:a 200 ml hade varit perfekt för oss men till mellis är den ultimat! Jag rekommenderar den absolut till alla er småbarnsföräldrar som vill ta med er egen puré på div utflykter :-)
Det finns mer info att läsa om denna smarta burk här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar