onsdag 14 december 2011

Älskade unge


Klockan tio i fem vaknade jag av Neo som helt sonika ligger och klappar händerna bredvid mig i sängen.
Jag var hysteriskt trött och hade såklart helst legat kvar i sängen men då min käre man inte kunde förmå sig att vakna gick Neo och jag upp för att titta på Musikhjälpen :)

Nu håller han på att somna om då han nu är lika trött som jag var för tre timmar sedan ;)



Vi har hunnit tvätta två maskiner tvätt och gör klart julkorten oxå :) Nu ska de bara adresseras och postas!



Snart ska Neo väckas så att Noel och Nelly hinner till dagmamman.
I vanliga fall stressar vi inte på morgonen men idag ska alla barn hem till en tjej i barngruppen så då är det ju viktigt att komma i tid.
Själv ska jag ta Neo med mig hem till Tessi för att få en dos vuxentid :)

- uppdaterat via min iPhone

1 kommentar: