tisdag 22 november 2011

Vår fina tjej är nu 7 år :)

Jag vaknade kl 02 av att Nova satt bredvid mig i sängen och frågade varför vi aldrig kom ;) Hon somnade sedan om i vår säng och sedan vaknade Neo kl 04.45 så då gick vi upp och gjorde en kopp kaffe.

Tänk att vår stora tjej var så här liten för sju år sedan!









Bästa presenten var helt otippat en Top model målarbok :) Då är hon iofs ovetande om att hon får ett Nintendo ds när hon kommer hem från skolan och ett paket från moster och morbror som jag oxå tror blir poppis.

Nu har jag precis lagt Neo och ska fixa frukost till oss som är hemma. Noel är pigg just idag men Neo är gnällig och lite röd i ena ögat så risken är överhängande att han oxå fått ögoninflammation :(

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Grattis till din stora tjej! Och tack för titten hos mej på min blogg.
    Tittar vidare här inne hos dig :)

    SvaraRadera