måndag 21 november 2011

Virus kan vara så elaka!

Idag skulle vi ha firat Gunnar och Nova som fyller år nu i början på veckan men vi fick ställa in då detta otäcka virus nu tagit över Noels kropp oxå.
Nova är pigg och har varit feberfri i två dygn så hon ska till skolan i morgon och som hon har längtat efter en hel vecka hemma ;-) Noel har haft febertoppar med uppåt 40 graders feber det senaste dygnet så om han har åkt på samma virus stannar de hemma denna vecka och är förhoppningsvis friska till Novas barnkalas på lördag.
Jag gissar att detta blir ytterligare en vecka hemma men det är inte så mycket att göra åt, Neo är oxå hängig fortfarande så barnen får krya på sig och jag borde ta tillfället i akt att julstäda och kanske baka lite :-)

Idag har barnen för första gången fått prova att spela Super Mario Bros och det var populärt vill jag lova!
Nova och Noel hade nog kunnat sitta i flera timmar men Nelly är nog för liten och tyckte inte alls att det var lika skoj som sina storasyskon.







- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Tråkigt när de är sjuka men man kan ju inte göra så mycket. Julstäda lät som något även jag skulle kunna ägna mig åt men julbaka lät ju ännu roligare. Ska åka till Ica Maxi idag för de hade saffran för 5kr/st den här veckan så här ska handlas saffran =)

    SvaraRadera