tisdag 29 november 2011

En liten uppdatering




På em idag började det klia och svida hejdlöst i ögonen så jag ringde vc och fick en akuttid inom en timme. Det kallar jag service! Först hade de ingen tid förren i morgon men så var det en snäll doktor som kunde stanna kvar 30 min :-)
Nu har jag fått ögondroppar och den största svullnaden har lagt sig, det svider fortf men det ger sig snart hoppas jag.
De tog oxå ett nytt halsprov som visade streptokocker så har det inte blivit bättre i slutet på veckan så måste jag äta penicillin.

Nu ska här läggas både barn och mamma i sängen :-)

- uppdaterat via min iPhone.

4 kommentarer:

  1. Åååååhhh Mia! Du fattar inte hur dåligt samvete jag haaar! Krya på dig vännen. Kram

    SvaraRadera
  2. massor med krya-på kramar!

    SvaraRadera
  3. Usch ser inge vidare ut ju :( Hoppas det är bättre idag! Och att både mamma och barn piggar på sig fort! Kram Sofie - mamma till två små -

    SvaraRadera
  4. Å, stackare! Hoppas det blir bättre snart! Varför gav inte Dr dig penicillin på en gång?!

    SvaraRadera