lördag 8 oktober 2011

Idag har jag varit på min första...

...LOPPIS!
Under tiden G och Noel var i simhallen så åkte jag, Neo och tjejerna till Hågelby för att gå på bakluckeloppis.




Detta var första gången för mig och jag blev förvånad över att det var så himla mycket folk! Det var bilar överallt och människor som trängs till höger och vänster. Jag har förväntat mig typ 20 bilar på en asfalterad parkering och möttes av c:a 100 bilar på en väldigt lerig åker ;-) Dagens läxa är alltså att stövlar ska på och barnvagnen ska helt inte ha små (o)smidiga swirvelhjul framtill!



Vi hade trevligt så länge det varade :-)
Nelly tyckte att det var såååå tråkigt att trängas bland folk trots att hon fyndade en Barbiehäst för sina pengar. Nova hittade två små hundar i en korg som hon köpte för sin peng och dessutom prutade ner dem med fem kronor.
Jag hann inte titta så mycket med lyckades hitta ett regnskydd till vagnen för 10:- så jag är glad ändå!
Så glad att jag åker tillbaka i morgon fm igen för att se om det dyker upp några fynd *s* då blir det dock bara Neo som får följa med och honom tar jag i sjalen för att slippa dra barnvagn i leran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar