onsdag 12 oktober 2011

Det här hade ju kunnat gå bättre ;)

From idag skulle jag sova tidigt ;-) jodåsåatt..i morgon ska jag lägga mig i tid!

Idag har jag tillbringat nästan hela dagen med Tessi, mycket trevligt! Förkylda Neo och jag åkte hem till henne medan de andra barnen var i skolan och hos dagmamman.
Jag blir alltid så bortskämd när jag är hemma hos Tessi, idag fick jag lunch och fika serverat medans jag i princip inte gjorde ett smack.
Jätte gott och jätte trevligt!
Sedan hämtade jag hem kidsen igen, jag hade missat att Nova var i skogen m fritids så när vi kom för att hämta henne var hon i te där och skulle inte komma tillbaka förren 1,5 timme senare.
Vi gick hem, åt mellis, gick till Coop för att posta paket och ta ut pengar innan vi sedan äntligen fick hem henne :-)
Noel och Nellys foton de tog hos dagmamman idag oxå, så himla fina de är mina små!





Senare efter middagen åkte Tessi och jag iväg för att hämta en vagn, jaaaaa en till!
Hittade ett riktigt fynd häromdagen och kunde inte låta bli så nu äger jag oxå en Bugaboo Bee :-)




Nej nu måste jag försöka sova, god natt!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar