lördag 17 september 2011

Vilken dag!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Först vaknade jag med tät näsa, halsont och huvudvärk så att jag känt mig konstig i kroppen de senaste dagarna har nu fått sin förklaring.
Ingen simhall för mig så jag tog tjejerna (och Neo) med mig till Farsta en sväng på fm.



Sedan var det dax för dop av söta Lovis :-) det var jätte mysigt och fint på alla sätt.
Mellan dopet och fikat så skyndade vi hem och lämnade Nova som hade premiär på sin dans idag.
Ja stressigt men trevligt har det varit :-) Vi avslutade dagen med en sen taco-middag för att sedan ligga i soffan och titta på film tills klockan var alldeles för mycket..vi har nog ett gäng trötta barn i morgon ;-)

Dagen i morgon är ännu oplanerad och det känns skönt eftersom jag inte alls känner mig särskilt pigg..
Nu ska jag ta en c-vitamin tablett och hoppa isäng! God natt.

- uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar