onsdag 7 september 2011

Tiden räcker inte till!

Just nu är jag inne i en period där bloggen inte riktigt hinns med..

Senaste veckan har det varit fullt upp varje dag så idag var faktiskt den första dagen helt utan planer, skönt!
Det har varit allt från simskola, shopping och träning till tappade tänder, barnkalas, läxläsning och tandsprickning.

Igår var vi ute på promenad i skogen på fm när Nova var i skolan.





Nova har oxå fått och gjort sin allra första läxa.


Neo är nu en stor kille och BVC tyckte att vi skulle börja med smakportioner så i morgon ska han då smaka lite gröt, han är ju snart sex månader så det är väl dax nu :-)


Noel och Nelly har haft sin första mulle träff idag och som de har längtat.
De var så glada i morse när vi packade matsäckarna, trots att jag glömt köpa mjölk så att de fick varsin festis istället för varm choklad.


Här är vi på väg till skogen och mulle!



Nu ska jag försöka sova så att jag orkar upp när lillprinsen vaknar kl 05 ;-) God natt!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar