tisdag 30 augusti 2011

En lång vecka..

Det har gått en hel vecka sedan jag uppdaterade senast, nu får jag skärpa mig!
Senaste veckan har det varit fullt upp med sjukdomar, barnklädes försäljningar och födelsedagskalas så jag har faktiskt inte orkat blogga.



Nova hann gå en dag i skolan och låg sedan däckad med nära 40 graders feber hela veckan,jag vet fortfarande inte vad det var för det blev inget mer än feber. Hon är iaf pigg nu och är glad över att vara tillbaka i skolan :-)
Samtidigt var Neo genomförkyld så med två sjuka barn i sängen blev sömnen lidande och jag kände mig som en zombie mest hela dagarna.


Vår älskade lilla Nelly fyllde 4 år i tisdags så i helgen har vi kalasat och firat henne. Tänk att hon redan är 4 år gammal, tiden går så fort!
Bästa presenten var den nya bilstolen som hon tjatat om så länge. Hon hade bara någon cm tillgodo i den bakåtvända stolen så det föll sig bra att hon fick en ny av oss i present.


Förutom sjukdomar så har jag lagt ut massvis med urväxta barnkläder på FB och Tradera så det har varit ett evigt packande och skickande oxå men det är ju värt det i slutändan för nu har barnen (läs jag) lite xtra pengar på shoppingkontot.
Det är ju höst och massvis med nya kläder och skor behöver införskaffas så de kommer nog till användning :-)

Sjukdomarna är över för denna gång och ordningen återställd! Förutom att jag av någon anledning är vaken nu och bloggar såklart ;-)
Nu ska jag försöka somna om, i morgon (idag) ska jag träffa en vän för lunch och då är det ju trevligare om jag är pigg.

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Har du fortfarande grejer ute på tradera? :) Skönt att hon piggat på sig nu iaf!!!
    Saknat dina inlägg ;)

    SvaraRadera