torsdag 21 juli 2011

Paul Frank

Jag fullkomligt älskar min nya suffla och har idag fått fina komentarer för den.
Det finns alltså fler än jag som gillar Paul Frank ;-) På Ikea så tittades det friskt på mon vagn och flera stycken viskade bakom ryggen att de tyckte den var så fin.



Idag har vi alltså varit i KK på Ikea för att köpa en matta till min mamma och lite andra småsaker.
Annelie och jag gick på Ikea medan männen gick till On off och Elgiganten och spanade istället.
Det var så sjukt mycket folk på Ikea, det var nog det värsta jag varit med om. Varmt, barn som inte lyssnar ;-) och dessutom folk ÖVERALLT! Ja ja..vi fick i oss lite fika och hittade mattan så det var bra ändå :-)

När vi kom hem åt vi Tacos och kidsen lekte en stund innnan de somnade som stockar i sina sängar.



Nu spelar vi Kinect (el jag ammar) och sedan blir det nog några vändor kortspel innan sängen.

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar: