tisdag 26 juli 2011

Mulle Meck

Idag har vi haft en helt lagom doft dag jag och kidsen.
Först åt vi en lång frukost innan vi satte oss i bilen för att åka till Barkarby och On Off, för att spana efter ett Kinect till Annelie och Andreas. Enl On Off skulle det finnas en konsol kvar men när vi kom dit visade det sig vara fel.
Vi gick en sväng på outlet istället och det enda jag hittade var några byxor till tjejerna och några basplagg.Inget av det jag egentligen sökte som tex en träningstop och löpartights men jag får leta vidare.
Neo premiär-satt/låg i P&T's syskonsits och var inte helt nöjd med situationen men det gick bra ändå.
När vi var klara på Quality outlet åkte vi till Mulle Meck parken så kidsen fick leka av sig lite. Det var väldans mycket folk där men kidsen skötte sig exemplariskt så det gick smidigt att rulla runt en sovande Neo i vagnen.











Kvällen har varit lugn och barnen har varit ute och lekt med sina kompisar i trädgården fram tills läggdax och nu är det snart dax för mig att krypa ner oxå ;-)

Ska bara....


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar