onsdag 20 juli 2011

Trött

Idag har jag fått massa bra saker gjorde som jag dragit mig för att göra som tex rensa och städa ur skafferiet, tråkiga saker alltså.
Nu är det iaf gjort och medan jag gjorde tråkiga saker så köpte G en gräsklippare :-)
Vår förra gick sönder i höstas och vi har sedan dess fått låna G's snälla brors gräsklippare men nu har vi en egen igen.



G ville ju helst ha en åkgräsklippare men de är så himla dyra och dessutom har vi ingenstans att förvara den.
Denna blir perfekt och håller förhoppningsvis ett par år framöver.

Ingen träning blev det idag heller :-( skulle åka på Bodypumpen hade jag bestämt mig för men efter att ha sprungit in på Ikea en snabbis startade inte bilen :-(
Det är ngt knas med startspärren så vi får kolla upp vad som fel innan jag åker någon längre sväng med den.
Den startade iaf till slut men när jag kom hem hade jag missat passet med 20 min..
I ren frustration så möblerade jag om i köket ;-) ni som vet hur det såg ut innan kan väl säga vad ni tycker?!



Nu är det dax att sussa så jag är pigg när bästa Annelie m familj kommer :-)

God natt!

- uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar