onsdag 29 juni 2011

Hot hot hot

Nu har sommarvärmen kommit tillbaka vilket är underbart men det ska faktiskt bli skönt om det blir lite sämre väder framåt helgen.

Idag har det varit fullt upp hela dagen :-) det började med att vi åkte till Hägersten för att hämta en barnvagn som jag fyndat. Sedan var vi hemma och vände för att ta isär vagnen och tvätta alla textilier så att de kunde torka i solen medan vi var och träffade Tessi och Anna med familjer i Tullinge på ngn form av utomhus Kyrkis.
Det var super trevligt och barnen gillade det massor, särskilt sångstunden.
Efter det så åkte vi alla hem hit och åt pizza/kebabsallad som en tidig middag/sent mellis.
Sedan har vi fördrivit eftermiddagen med att tvätta och fixa vagnar till höger och vänster så nu är alla tvättade och fina igen.

Vi skulle ha sett film nu på kvällen men jag orkade verkligen inte alls så vi gav upp.
Vi får prova igen i morgon :-)

Jag tänkte lägga in bilder från dagarna jag inte hunnit blogga men jag laddade in dem i datorn idag så de får vänta tills jag bloggar därifrån nästa gång.

Nu är det sovdax, god natt!


- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Haha, ytterligare en vagn =) Vad blev det den här gången?

    SvaraRadera