onsdag 15 juni 2011

En stor kille

Nu har vi avverkat 12 veckors kontroll och vaccinationen.
Neo är nu 64 cm och väger drygt 6,5 kg så han växer som han ska och "följer sin kurva" ;-)
Nu har han feber och sover i mitt knä sedan två timmar tillbaka..


Idag kom G med den briljanta idén att vi skulle köpa ett Kinect till vår Xbox360 :-)


Eftersom jag önskat mig ett sådant sedan de släpptes var jag inte sen att nappa på det såklart!
G har spelat hela kvällen men jag får vänta med att testa tills i morgon eftersom lilleman behöver sin mamma lite xtra ikväll.

Jag ska nog försöka sova lite jag med nu när han sover :-)
God natt och sov gott!

- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Oj va stor han blivit redan! :-o Åhh jag vill också ha XBox360 med kinect, verkar ju skitkul! :-D

    SvaraRadera
  2. Stora killen.
    De är skit skoj. Fick de när de släpptes, dock inte spelat de på ett tag. Kommit in i en "inte spelar period" just nu :-)

    SvaraRadera