onsdag 18 maj 2011

Zzzz...

Egentligen så borde jag sova men jag fastnade här som vanligt.
Familjen sover här bredvid och jag slökollar på tv men ska snart släcka och glida in i drömmarnas värld.

Helgen var lugn, på lördagen hade Nova sin bästa vän här och sedan var jag med henne på dansträningen.
Medan hon dansade så aktiverade jag mitt gymkort samt köpte biljetter till hennes dansshow nästa helg.
I söndags spelade G golf på dagen och jag skulle ha tagit med barnen på kosläpp men eftersom det ösregnade så hamnade vi allihopa hos farmor istället.
Det var en mycket trevlig och skön helg utan stress .:-)

Igår var barnen lediga, vi låg i sängen länge och sedan började vi rensa ut kläder och fota det som skall ut på T så nu har jag lite jobb framför mig. Tanken var att jag skulle fixa det idag men det får bli i morgon då jag inte riktigt hunnit idag.
Neo blev dessutom 8 veckor gammal igår :-) tiden går sååå snabbt!



Idag har jag och Neo varit hemma hos Therese och hon bjöd mig på veg sushi vilket var gudomligt gott, tack för det gumman!
Barnen var på mulle förutom Nova som hade idrottsdag i skolan, ni vet 60m löpning, längdhopp och kast med liten boll :-D Jag blir så nostalgisk då jag själv älskade dessa dagar!

Nej nu måste jag ge mig om jag ska orka upp i morgon.
Neo åt en gång i timmen inatt så håll tummarna att denna natt blir liiite bättre :-)

God natt och sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar