torsdag 5 maj 2011

Torsdag


Idag har dagen gått riktigt fort :-)
Vi vaknade sent och jag var helt off..så himla trött!
Neo har haft ont i magen till följd av denna


Vi gjorde en mumsig faluring igår och då åt jag lite rödlök utan att tänka mig för :-(

Först lämnade vi Nova i skolan sedan hem för att duscha, amma och äta frukost.
Sedan lämnade jag Noel och Nelly hos dagmamman innan jag åkte mot centrum för att möta en nyfunnen FL vän.
Vi åt lunch på Olearys vilket var super trevligt så jag hoppas att vi kan göra om det :-)

Jag hämtade alla kids på vägen hem och sedan åt vi glass till mellis :-)
Hamburgetallrik till lunch och en Tip top till mellanmål, ja ni förstår själva att de sista kilona inte släpper från min kropp!

Nu ska vi äta middag och sedan ha lite mys i soffan medan Neo sover gott i sin nya vagn :-D



- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar