fredag 6 maj 2011

Nu måste jag skärpa mig!




Idag dricker jag mitt morgonkaffe med sugrör ;-)
Detta pga att jag har en liten kille i sjalen (som jag inte vill spilla varmt kaffe på) som tycker att hans mamma borde tänka mer på vad hon äter.


Igår åt vi ju lunch på Olearys och då var jag noga med att inte äta den råa löken men jag mumsade i mig coleslaw utan att ens blinka :-(
Vi har alltså inte fått så mycket sömn inatt då Neo har haft jätte ont i magen och skrikit från kl 01 ungefär..
Ja nu får jag banne mig skärpa till mig och tänka ett steg längre!
Jag överlever att sitta uppe en hel natt men stackars lilla Neo so. Är otröstlig och har magknip :-(

Nu ska vi försöka äta lite frukost och det blir inget rågbröd ;-)

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Ojdå! Stackars gossen.
    Amelia, min största, hade kolik och skrek varje kväll i ca ett halv år.
    Det är inte kul när dom har ont!

    Hoppas det rättar till sig och att ni får en fin fredag!
    Kram!

    SvaraRadera