söndag 29 maj 2011

Morsdag




Idag är det morsdag och jag har tillbringat dagen tillsammans med åtta FL mammor och våra kiddos på Parken Zoo i E-tuna.
Det såg mörkt ut med regn och mörka moln i morse men när vi väl närmade oss Eskilstuna så klarnade det upp och vi fick tom se solen ett par timmar.
Jag hade bara träffat två av mammorna irl innan så det var super kul att få träffa dem allihopa idag, synd att inte alla kunde komma men det går fler tåg!
Nova fick ngn märklig reaktion och blev knallröd om kinderna och öronen samt svullnade om händera, jag har ingen aning om vad det var men nu är allt som vanligt igen.

Nu fick jag även den grå liggdelen till vagnen så pärlan är riktigt snygg i grått och blått nu;-)

Jag är så trött att ögonen går i kors, dax att sussa!

God natt.


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar