lördag 7 maj 2011

Härligt

Den här dagen har bara varit härlig :-)
Efter frukosten så gick jag och Neo hem till Nilsson och Alexander.
Neo var vaken och pigg hela vägen dit :-)





Vi lekte och promenerade med dem i dryga två timmar innan vi gick hem igen för att hinna följa med Nova till dansen.
Nu sitter jag och väntar på att hon ska bli klar, jag köpte precis biljetter till dansuppvisningen och hörde mig för om nytt träningskort :-) Det verkar som om jag kan få rabatt och isf tecknar jag kort nästa vecka men hon skulle prata med chefen först ;-)

När Nova är klar så är det dax att köpa lördagsgodis :-) och senare i em ska jag åka till stan och träffa två tjejer från FL, det ska bli kul!

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag:)
    Vi va i väg på kosläppet och lite sånt, älskar vädret!
    Kul och träffa folk från fl, första gången?

    SvaraRadera