onsdag 11 maj 2011

God natt

Dagen har varit underbar :-) Nova hade Fritidshemmets dag så de fick leka lekar, bli ansiktsmålade, gå tipspromenad och sedan avsluta med fiskdamm. Noel och Nelly har haft Skogsmulle på dagen och jag var på utvecklingssamtal för dem under tiden.
Samtalet gick bra och de fick massor med beröm, jag är så stolt över mina fina barn :-)

Jag promenerade sedan hem och tog hand om disken och tvätten som jag inte orkade ta tag i igår kväll.
Neo sov så jag hann göra klart allt medan han sov och sedan var det dags att gå och hämta mulle-barnen igen.
Det var två varma men glada barn jag fick med mig hem och vi hämtade Nova på vägen hem oxå, ansiktsmålad och överlycklig för att de fått godis i skolan ;-)
Själv tycker jag inte riktigt att det är ok att skolan ger barnen godispåsar men jag orkade inte ta en diskussion ang det när vi hämtade henne men ska prata med hennes lärare i morgon.

Jag och barnen har varit hemma ensamma hela em då G golfar :-)
Vi hade det så mysigt och alla barn somnade innan kl 19.20 så jag är nöjd!
Tyvärr så vaknade Nelly med ont i örat efter 2 timmar men har nu somnat om efter nässpray och alvedon.

Klockan är mycket och jag ska oxå försöka sova...jag har ju ingen aning om hur natten blir om det nu är öroninflammation;-)
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar