onsdag 27 april 2011

37 dagar gammal

Jag har inte så mycket att skriva om idag :-(
Natten var kaos då jag antagligen ätit något (kanske salami?) som Neo fick jätte ont i magen av eller så är han bara i en period av skrik och missnöje just nu.
Vi sov alltså minimalt och ganska dåligt inatt ;-)  När vi vaknade i morse var jag ändå ganska pigg och vi var uppe 30 min innan de andra kidsen så jag kunde njuta av morgonkaffet.
Jag hittade min ena stegräknare igår så den kom jag ihåg att ta på mig innan vi gick utanför dörren i morse så när Neo och jag kom hem efter att ha lämnat alla barn visade den dryga 9800 steg, det är ju toppen.
Tyvärr så bytte jag byxor när jag kom hem och glömde flytta över stegräknaren men gissningsvis inkl storhandlingen och shoppingrundan i Farsta tror jag på c:a 17000 steg idag :-)
Jag ska försöka komma ihåg den i morgon oxå för att få lite koll på hur mycket jag rör mig, vågen rör jag inte förren på måndag och inte byxorna i garderoben heller!
Neo har levt loppan och skrikit mestadels idag förutom när jag bär honom eller när han ligger i vagnen, storhandlingen tog tid kan jag lova då jag glömde sjalen och han var inte särskilt nöjd att sitta i babyskyddet..
Vi var en sväng i Farsta då alla barn behövde något solskydd att ha på huvudet och jag köpte en ny top :-)

Vår lilla kille blir iaf 37 dagar gammal idag :-) tänk vad tiden flyger iväg när man har roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar